Nyklippt

Nu har jag varit hos min frisör & klippt mig! Så skönt att slippa platta så mycket hår nu..men mina tanter här på jobbet saknar mitt 'lockiga vackra hår' som de brukar säga, åh så söta! Men personalen och de som jag träffat har tyckt att det blev jättefint, tackar! Har inte tagit någon bild ännu men det kommer!
 
Usch vad jag har jobbat mycket! 8 timmar varje dag..måndag till fredag. Men så länge det är kul så ska jag inte klaga men det gör jag ändå.. Det man har är man inte nöjd med och det man inte har vill man ha.. Konstig värld vi lever i men det är bara leva klart detta liv tills döden kommer, sorligt men sant..

Snö, snö, snö, & SNÖ!! Gud så fint! Jag älskar hur snön faller på träden.. Tänk dig en romantisk promenad hand i hand med någon i detta vackra väder.. Jag drömmer! 



Later    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0