Personalfest

Igår så var det första personalfesten för min del. Det var så trevligt med middag och massa 'skitsnack' det var ganska många personer där. Fast från vår enhet så var vi bara 7 pers. Julklapp fick man med, en jättefin skål och några köksdukar. Höll på att somna där för innan festen så jobbade jag till 4, åkte hem och började platta mitt jobbiga hår, nevars inte jobbiga men det är ganska långt nu och det är jobbigt att platta mitt krulliga/lockiga hår. Men det gick det och bilder ser ni här nedan från festen & hemmet när jag precis hade fixat håret. Lyckad kväll! 


Moi :) Moi :) Mona, jag & Carro :)
 Eran & Mona :) Malin & Eran :) Serwa, Marita & Malin :)


Later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0