Vacker, blicken, stilen, skönheten och leendet!

..

Det hela började i lördags fortsatte i söndags och slutade idag..

Det var en vacker syn, den blicken, den stilen, den skönheten, och leendet som fick mina ögon att fastna på dem där mörka ögonen som fick hjärtat att krympa ihop sig när man såg dem lysa som solskenen fast ännu värre. Jag drömmer? Nej det var verklighet! Jag var nära, så nära! Men jag kunde inte, det gick bara inte jag var på en helt annan planet, en helt annan Mariwan gjorde du mig till, en sådan svagare. Du förvandlade all min energi till en enda stor tanke på att bara hålla dig i handen och blunda.. Tanken slog in, du kom och tog tag i min hand och log mot mig. Jag var lycklig i någon minut men du försvann? Jag försökte ha kul men det svek mig enormt. Jag stack till mamma pussade henne på pannan fick mera energi.. Jag försökte en allra sista gång men du vände mig ryggen och försvann.. Det gick en dag innan du dykte upp igen i min fantastiska värld, jag såg dig och du bara log med din vackra ansikte jag var tvungen att dra min väg och sade hejdå, du vände ryggen till och försvann i dimman. Tro inte att du försvinner, jag ser dig inte men dina ögon ser jag..


Det finns massa hinder att få en pratstund med dig, men jag ska kämpa!
       


Kommentarer
Postat av: Rawan

Kärlek kallas det :)

2008-12-29 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0