Helt utmattad

...

En tisdagskväll som denna sitter man här framför datorn och är grymt besviken. Man tycker ju att det är en självklarhet att man ska ta något att äta när man väl är hungrig...men jag är så himla trött så jag knappt orkar att andas! Vad beror de på då? Jo! Att jag idag hade tid hos Rehab Support i valla, skulle checka av lite gamla skador.. Men jag hittade ju *förfan* inte de stället, gick vilse i valla. Frusen var jag med usch! Jag letade o letade, men kom till slut till T1! Haha jag garvade för mig själv när jag kom dit och gav mig själv en lavett! Så jag gick ännu en längre sträcka till sjukhuset och tog 17 hem. Inte nog med de, så jobbade jag 07:30-15:30 idag med så JAG ÄR HELT SLUT! Nu ska jag ta & äta något sedan borsta tänderna och sova sova sova! Så skönt det ska bli! 

Jag är vacker, men min personlighet gör mig ännu vackrare!     


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0