Mys med jul

...

Hej!

Åh julen! Så grymt underbart när alla samlas, byter julklappar & äter god mat osv.. Så himla mysigt! Men saken är det att vi inte firar jul.. Varför? Jo, för att vi är muslimer. Men liksom jag tycker om julen jättemycket så när jag får familj någon gång i framtiden eller OM jag nu ens får en familj så ska jag fira den fina julen med frugan & mina barn och Rawans framtda familj. Åh vad skönt det är när man säger MINA barn, haha så roligt...undra hur mina ungar kommer se ut wihuuuuu alla ska bli fotbollsspelare! Den saken är rätt förutsebart! Nevars, eller? ;)      

Inhandlat 2 födelsedagspresenter varav en till Erans unge (Eran är min arbetskamrat och hennes söta unge fyller 2 år!) Det blir att fira Melvin nu på lördag. Trevligt, trevligt! Sedan andra presenten till min brors unge som fyller 1 år dagen efter Melvin så det blir riktigt roligt! Bilder kommer senare :) Kevin heter brorsans unge.. Apropå Kevin så grattis till att vinna Idol. Lite sent men men..

Nu ska jag packa för att dra och spela det underbara spelet som ger sån otrolig lycka: "Fotboll"

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0