My life

:)

I fredags fyllde man 19 år då, en riktig fin födelsedag måste jag säga, många fina gratulationer från nära & kära.. Vi förfestade lite hemma hos mig sedan drog vi in mot staden och festade till.. Fast tråkiga var att alla försvann? Aja men jag hade riktigt skoj iaf. Dansade jättemycket, inte för att jag kan dansa men det är bara hoppa till lite & veva med armarna? Hahaha. Den dagen saknades bara en person och det var Rawan! Han var inte här i lkpg men han kommer om ca 2-3 veckor igen då ska vi ha riktig kul!
 
Idag så hade vi så kallad: Beep-test! Det är riktigt jobbigt måste jag säga, usch! Det är en lägnd på 20m först går man första minuten sedan ökas det hela tiden och till slut springer men så snabbt som möjligt tills man inte klarar mer.. Sämst på förklara men hoppas ni förstår något hihi.  Det gick över förväntan för mig faktiskt. Jag trodde att min kondition var helt borta pga att jag var skadad i 11 veckor i ljumsken sedan 5 veckor i knät förra säsongen.. Men konditionen fanns fortfarande kvar, riktigt skönt! Nu är det bara fortsätta köra bra med gymmet. På tisdag börjar första ordentliga passet på gymmet. Ska bli grymt skönt att börja komma igång med det också.'

Idag blir det att ta det riktigt lugnt med familjen och framförallt framför tv:n! Känns som jag kommer somna tidigt ikväll, bara bra för i morgon nåste man upp tidigt och dra till jobbet. Har saknat mina gamla tanter & gubbar :) Fick massa kramar ifrån dem i fredags när jag fyllde år, de är så söta!

Later   

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0