Börjar gymma på World Class

.

Äntligen ska jag gymma idag. Ska dra med klubbkamraten Amir vid kl 17:00. Jag längtar så sjukt mycket, ska bli skönt att komma igång med gymmandet också.. Ser ni en viss välbyggd Mariwan idag på World Class så är det jag haha nevars men jag är dock en snygg kille haha, orka vara jag!  

Spelade ju som sagt första matchen på länge igår och det gick över förväntan faktiskt. Vinst med 4-0 mot just Smedby. Spelade fram till 2 mål tror jag och hade det riktigt roligt på planen & kroppen kändes jättebra! Nu ska jag fortsätta träna bra på träningarna och på gymmet så jag kommer i bästa toppformen så snart som möjligt (: 

Mamma håller på och lagar mat. I'm starving mother, men maten är snart klar...Ammar kommer hit och äter också.


Later 

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Ammar är tjock.

2009-04-24 @ 13:45:45
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0