Mys framför tv:n

Blev ingen match för min del idag.. Var lite väl optimistisk när jag trodde på ett inhopp & vara med i truppen men kroppen känns jättebra och de tre träningar som jag gjort.  Men vi vann iaf med 2-0 i premiären, starkt Motala! Ser fram emot en ny träningsvecka nu så jag kommer i form ordentligt till nästa match som är nästa lördag I think. Hade otur som varit skadad i några veckor nu innan premiären men på måndag är det min 4e träning och jag kämpar mot toppformen :) Grattis även till Kurdiska som vinner match efter match, kärlek till er!

Nu ska jag kolla på Real Madrid. Jag ska vara duktig och vara hemma nu ikväll hihi. Har varit ute många helger i rad men ikväll blir det mys framför tv:n :)

Ha en fin kväll!


Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0