4dagars ledighet

...
(När jag var snaggad, liknar en viss TI?)

4 dagars ledighet nu ifrån jobbet, hur skönt är inte det? Helt otrolig kännsla jag har just nu, börjar må mycket bättre och saker & ting börjar gå åt rätt håll och så som hjärtat mitt. Tummen upp för mig! 

Jobbade idag 07:00-16:00 sedan begav jag mig till staden för att möta Roem & Tin, trevligt! Tog sedan bussen hem och har bara slappat. Ska vi hitta på ikv då? Blir att bowla med grabbarna. Jag har redan fixat mig. Känner mig väldigt fräsch! Outfit kommer om Roem tar kort på mig sen, han börjar tycka att det blir för mycket "Roem ta ett kort snälla, en till!", haha!
 
Match i morgon! Möter Torslanda i Göteborg. Är riktigt taggad! 10e raka i start 11an grymt för en 19 åring, som desutom bara väger 62 kg! Och som innermitt.. Har man viljan så går det :)


Later      


Kommentarer
Postat av: SvartingAhmed

haha el meri:p lugnt nästa gång tar jag kort på dig;D

2009-08-15 @ 22:34:16
URL: http://SvartingAhmed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0