Grattis Teo 21 år

..

Får ta och börja med att gratulera Teo som fyller 21 år idag. Grattis grattis! Han firades idag av sin familj & släkt så vi kom fram till att vi ska fira honom nästa helg :)
 
Har varit hemma hela dagen denna söndag, har varit så otroligt trött...har sovit & sovit. Lårkakan som jag tidigare pratade om gör fortfarande ont har lagt tryck på det hela dagen tills jag tog bort det alldeles nyss. Hoppas verkligen på att jag kan träna i morgon. Aja får se hur det känns på jobbet. 

Tog mig en promenix till Coop för en stund sedan och köppte Gorby´s & läsk. Blev så sugen på det, sedan tänkte jag att en promenad skulle vara bra för låret. Det gjorde väldigt ont när jag gick iaf, usch! :/ Nu ska jag ta och äta mina Gorby´s, gottit! Ha en fin kväll!      


Later

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hoppas låret blir bättre snart gull :) <3

2009-08-03 @ 01:12:08
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0