Match sen till Teo & vidare till staden

...


Nu är jag ledig i 4 dagar till, jobbar på onsdag igen. Har inte fått så många timmar som jag ville ha men jag är bara vikarie så jag ska inte ha för höga krav. Och nu när alla ordinarie har kommit tillbaka ifrån semestern så förstår jag att chefen inte har så många timmar att ge ut.  

Lön på onsdag! Kommer inte få så jättemycket eftersom jag hade 2 veckors semester den månaden. Har fått tillbaka mina skattepengar också, skönt! Jag ska nämligen köpa en ny mobil, så det har kliat i fingrarna i ett antal dagar nu. Vill ha den nya Nokia n97 fast vi får väl se vilken det blir.

Idag ska jag spela match...hemma mot Kristianstad. Efter matchen ska vi på fest hos Teo. Tin ska ju flytta till uppsala och plugga så det är hans sista vecka här i lkpg så vi tänkte samlas alla grabbar & ha lite kul sedan blir det vidare mot staden.

Tog precis en dusch så jag ska ta och ta på mig matchkläderna som vi ska ha (rätt snygga faktiskt) sedan blir det att äta innnan de hämtar mig vid 12. Ni får ha en bra helg!


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0