My day

.. ..

Nyklippt var det här ja!



Vilket otroligt fint väder va!?

 Blev halvdag igen på jobbet, hur skönt som helst. Sedan blev det frissan. Är jättenöjd, blev precis som jag ville ha det. Efter frissan blev det att bussa hem, duscha och fixade mig tills Roem kom, blev att promenera till staden. Hittade massa fint fast ville inte köpa något eftersom jag vill spara till en ny phone tänkte jag. Har hittat en mobil som jag verkligen vill ha, får se om jag köper när lönen kommer. Vi käkade iaf på "George" Blev Lassagne(vegetariskt) tycker verkligen ni ska prova det. Blev att promenera hem igen (Nyttig & hälsosam var man idag) Blev att åka & se Dm-semifinalen mellan Lambo-Kenty 6-0 blev slutresultatet. Bittert Kenty!

Är helt beroende av träning, jag är helt rastlös just nu, inget att göra. Verkligen inte roligt att vara ledig ifrån fotbollen men kroppen behöver vila, så okej då!  


               
.. Måltiden.. & dagens bild! .. 



Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0