Trevligt igår men nu mår jag skit

Berga
Älska Berga!

Tja!

Dagen igår började med att jag fick ta bussen in till resecentrum för att sedan åka till Motala eftersom vi inte kunde åka med minibussen, iaf så ringer Haddad mig & säger att han har fixat skjuts så jag ficka åka hem igen, jobbigt! Men hur som helst så tog vi oss till matchen & vi lyckades plocka hem 3p, mycket viktigt för oss, nu ligger vi delad 2a i serien och 4p ifrån serieledning. Nästa match är borta mot Torslanda, kötta kötta!

Då var det bara att fira segern och Teo. Vi förfestade hos honom sedan tog vi bussen in mot staden fast vi blev utslängda av busschuaffören vid gamla linköping, sorry grabbar! :P Vi gick in till platens och det var hur kul som helst tills jag började må jättedåligt! Så jag lämnade grabbarna & gick hem. Hela natten och denna dag har jag mått skit! Men nu känns det lite bättre, har fått i mig lite mat också, syrran kom & plocka upp mig för att sedan dra & käka men jag kunde inte få i mig något så jag tog hem maten och åt den för en stund sen.

Men så himla kul att träffa några av gamla kompisarna från berga, det här måste vi bara göra om! Nu blir det promenad med Ammar :)


Later

Kommentarer
Postat av: ali

HAAH fan va fula shit:D

2009-08-09 @ 18:59:15
Postat av: SvartingAhmed

haha damn marre fan gammal bild:P fett kul kväll faktiskt:)

2009-08-09 @ 20:26:25
URL: http://SvartingAhmed
Postat av: Mariwan

Haha, fett snygga! Ja det var hur roligt som helst, måste göras om!

2009-08-09 @ 20:54:32
URL: http://mariwando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0