Förlust på matchen & på biljarden

..

Blev ingen bowling igår utan det blev istället biljard! Jag måste bara säga en sak, jag hade en dålig dag igår så enkelt var det, "tom Barcelona kan förlora" Ammar vann då, jättetur? Stämmer så bra! Änglarna var på hans axlar igår. Du borde kanske ha köppt en trisslott igår?

Efter biljarden stack vi till Burger king, grabbarna var ju så onyttiga! Jag avböjde att äta där, usch hur kan ni äta så onyttigt!? Sedan kom vi fram till att vi skulle till V-sjö & tända en brasa. Vi tog bilen dit och hade så himla roligt! Jag var så trött när vi kom hem efter brasan att jag slocknade 2-3 min efter jag lade mig på sängen. Önskar att min käre vän Ammar kan sova så skönt, killen har ju lite svårt med sömnen just nu Naaaaaaaaaaw! 

Från det ena till det andra, spelade match idag & vi förlorade med hela 4-1! Det var ingen rolig hemresa från gbg jag sov nästan hela vägen. Nej men vi spelade inte bra! Men jag var nöjd med min insats iaf :)

Nu blir det att äta något sedan en promenix med grabbarna? Eller blir det en road trip till V-sjö? Får la se vad vi kommer fram till..


Later    

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ´hade ingen dålig dag du e helt enkelt dålig på biljard o jag e the champ 6 segrar gubben de säger allt.



Ammar mannen med sömnproblemen!



2009-08-16 @ 00:09:33
Postat av: SvartingAhmed

jag vann över ammar...punkt slut:P

2009-08-16 @ 11:35:02
URL: http://SvartingAhmed
Postat av: carro

cool bild (y)

2009-08-21 @ 22:27:41
URL: http://carroaaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0