Simhallen med brorsonen

..
(Brorsonen Karwan, trots sin unga ålder är han så vuxen av sig dessutom urgullig!)

Brorsonen ringde igår och ville göra något med mig, vi hade bio eller simhallen som alternativ. Karwan ville simma så vi tog oss dit och simmade, notera att det var min allra första gång på hela 2009, har inte badat ute eller någonting detta år förs igår, har bara inte blivit av...så det var skönt att simma lite. Brorsonen fyller förövrigt 12 år nu i september, tiden går fort!

Första måndagen på länge som jag har varit ledig, ledig i morgon med sen jobbar jag onsdag ledig torsdag och jobbar fredag, match lördag på hemmaplan mot kristianstad och söndag ledigt. Sköna dagar jag har att vänta mig..

Idag sov jag ut & det var så skönt! Vaknade halv 2 sedan var det att laga frukost/lunch jag stekte tomat & ägg sedan åt jag gräddfil och självklart drack jag te..hur gott som helst! Klockan tickade sedan mot träning och alla var så taggade, en riktigt bra träning av samtliga tyckte jag.

Kom hem precis så det får bli att äta lite sedan tv..


Later  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0