Fastemånaden

Ja, matchen gick inte så värst bra igår, det blev förlust igen, tråkigt värre men jag var nöjd med min prestation. Nästa match är mot Sylvia, det skall bli kul! Förra mötet blev det 3-0 till oss men kan tänka mig att de är revanschsugna på deras hemmaplan.

Efter matchen igår gick jag hem och käkade sedan var det att dra till Teo och mot staden, var ingen lyckad kväll direkt pga endel tråkigheter men vi får ta igen det någon annan helg (: Det kommer att hända en massa några helger framöver med födelsedagsfiranden & dessutom så kommer Rawan den 4e blir la kul! 

Syrran ringde precis och vi är bjudna på middag sen, gött! Ramadan har ju intalat sig sen igår och jag fastar idag 20:30 får vi äta & dricka igen :) Solen går ju ner så sent nu. Så det blir att va fastande i 17-18 timmar. Jag ska fasta de dagar då jag inte jobbar & tränar har jag tänkt :)

Ne nu blir det att gå ut på en promenix ha det fint!


Later   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0