Gokart

Sha!

Hade en jobbig morgon idag på jobbet, satt inte still förns mot halv 11 tiden, en kollega var sjuk så vi fick fördela ut hennes ärenden. Jobbigt, jobbigt...men det gick. Efter jobbet hämtar dem mig & vi åker till träningen, när vi är framme i Motala säger tränaren att vi inte ska träna, utan att vi ska åka gokart! Det var det roligaste på länge, det var i samma klass som med grabbarna i lördags. Det var ett tag sedan jag åkte gokart så det var underbart kul, det fanns några i laget som aldrig hade kört och de tyckte med att det var jätteroligt! Men mitt lag kom sist, det var en som var jätterädd för att gasa haha, han var så himla rolig! Jag tycker att klubben ska hitta på fler roligheter man kommer närmare varandra och det är jätteviktigt enligt mig, att man trivs med varandra inte bara på utan också utanför planen.

Idag hade min pappa hand om tvätten, vad händer? Jo, han slänger i alla färger i en enda maskin. Min helvita Lyle & Scotts tröja förvandlades till en rosa sådan! Haha, det värsta är att det är den tröjan vi måste ha med oss när vi ska på hemma & borta matcher. Aja, får väl köpa en ny då, pappa!

Nu blir det Te sedan tv & natta! Har blivit duktig och lägger mig innan 11 på senaste tiden. Tummen upp för Mariwan, och som min vän Rawan brukar säga: "Jag är bäst i världen, jag är bäst i världen!"  


Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha :p

2009-08-10 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0