Converse & Escada

Sha!

Idag blev det att shoppa lite grand med grabbarna.. Det blev nya Converse i camouflage färg, dösnygga! Från 700 till 200 kr, bara hugga till! Köpte inte ett par utan 2 par. Tänkte att jag skulle ge ett par till Rawan fast det är i storlek 40 så Rawan kan förmodligen inte ha dem, vi får ju hoppas på att de passar men det gör inget om de inte passar, blir fler skor till mig bara ;) Min älsklings parfym Escada "Moon sparkle for men" börjar ta slut så jag köpte en ny flaska idag.. 495 kr för 50ml. Sedan handlade jag upp presentkortet som jag fick av jobbet när jag fyllde år, det var 300kr från Stadium så jag köpte strumpor och ett par underbyxor till fotbollen.. Jag och Ammar stack även till systembolaget och köpte lite dricka till nyår, det var min första gång jag köpte ut på bolaget sen jag fyllde 20, lite stort faktiskt haha..  

Efter shoppingen drog vi till Burger King och fetade oss sedan blev det hemmåt.. Det börjar bli mycket kallt igen, usch! Det ska bli 15- imorgon :/ Kommer att bli en jobbig dag på jobbet..bäst att få på sig långkallingarna .. Ne nu blir det film och Tee :)


Later  

Kommentarer
Postat av: Micka.

Gott nytt år i efterskott, säger man så?



www.nattstad.se/mickau

www.nattstad.se/mickau

2010-01-03 @ 10:09:12
URL: http://www.nattstad.se/mickau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0