Vinter & snö

..
(Skäggetorp börjar bli fint, sånna lampor har vi inte ens i berga :P)

Kroppens känns otroligt bra just nu, vi får mycket bra träning på gymmet av instuktörerna. På måndagar är det "Kettlebell" träning, där man får jobba med hela kroppen. Kettlebell liknar en kanonkula med ett handtag, för er som inte visste det. Så kör man olika övningar för just hela kroppen. Har kört den träningen ett tag nu och man känner verkligen att man blir starkare på vissa delar av kroppen, det känner man faktiskt. Härligt! Vi gymmar även på onsdagar då vi använder vikter till att göra övningar till hela kroppen, också härligt!

Har jobbat 07:30-15:00 idag, det var ganska lugnt på jobbet så det var riktigt skönt! Denna vecka jobbar jag 6 dagar..är bara ledig på fredag då jag ska sova ut ordentligt! 

Ikväll är det julfest på jobbet men jag kan inte gå :/ Syrran ringde precis och behöver barnvakt, så jag hinner inte till festen men hoppas jag hinner till träningen som är lite senare.. Vi får la se helt enkelt. Men klart att man ställer upp för sin älskade syster i alla väder :)

Apropå väder så var det riktigt halt idag men jag lyckades inte ramla, puh, snacka om balans! Ska nog inte skryta för mkt känner jag för det var otroligt nära idag.. Vad härligt med snö! JAG ÄLSKAR VINTERN! Det är kallt, då får man ta på sig mycket kläder, och man har framförallt mycket mer kläder att välja på än på sommaren.. Dessutom så är vintern så vackert, då snön faller på träden & allt är så vitt. Underbart! 

Nej nu blir det tee :)


Later    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0