Jobb, träning & julbord

Sha!


Dra mig i baklänges vad kallt det var idag! 15- bara jobba, inget annat! 07:30-13:00 en skön tid faktiskt. Min jobbarkompis Malin även kallad: "mamma-Malin" värderingen av det namnet är att hon tog hand om mig sen mina första dagar på jobbet :) Fast hon kallar mig för "Bitch" taskigt :( Men iaf så var hon sugen på McDonald´s så vi tog en drive-in och käkade sedan på jobbet mums! Åt på McDonald´s även igår :P men sch! Säg inte något till coach :P Efter jobbet hämtade Stefan mig & vi drog och tränade.. 7.5 km väntade på oss i 15- men tränarna tog beslutet om att vi inte skulle löpa i kylan, mycket klokt beslut! Så vi körde 2h futsal kombinerat med lite styrka osv härligt! Julbord med laget var det efter träningen, hur gott som helst! Körde även pingistunering (Har gått i pingis som ung, för er som inte vet det) Gick till semifinal där jag förlorade mot Carlén, usch vad dålig förlorare jag är.. Fast jag visar aldrig det :)

Jobbar även imorn 07:30-13:00 så det blir lugnt ikväll ska snart äta mat igen börjar bli hungrig sedan blir det Tee love It <3 

Ne nu ska jag byta om till lite bekvämare kläder tänkte jag.. Men ha en fin kväll :)

..


Later
 
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0