Tisdag

Hej där!

Igår så kom Rawan för att hälsa på, han tog med sig frugan & vi gick en vandring genom vackra Linköping sedan spelade vi bowling där man självklart vann! (Som vanligt ska jag även tillägga) Efter bowlingen så följde vi med Rawa som skulle hem till tråkiga Norrköping. Kul och träffa henne men känslorna blev för starka när vi tog farväl på tåget :/ Jag drog sedan till gymmet medans grabbarna stack till Ammar.. En trevlig dag igår helt enkelt, skönt att träffa pricken igen :) 

Vaknade vid 12 idag, mamma bad mig gå och handla lite frukt på coop för hon skulle ha gäster så jag gjorde det och åt sedan frukost & tee, nu sitter jag här och inväntar tills vi ska mot staden för att lira lite biljard med grabbarna där man självklart kommer att vinna ;) Blir kanske lite shopping också..

Nae nu blir det att dra på sig långkallingarna och några andra plagg för att möta upp Raworkester & Harabstan..

...
(Jag & Rawan för några år sedan muhaha)


Later 

Kommentarer
Postat av: R.T

det var att kul att träffa dig med (: norrköping är fortfarande bättre än Linköping, det vet du :)

2009-12-22 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0