No more you..

..
(Mycket bra fotograf är jag)

Sha!

Jag kan säga det att det här var sista gången jag går ut på ett bra tag, utan Rawan är det inget skoj.. Var du tvungen att flytta? :) Vi var först på Lascala sedan vidare mot Platå med Kerar och dem, helt okej där faktiskt men sedan stack jag mot Maxim till Ammar och de.. Där var det mycket tråkigt! En sak är säker: Slöseri med tid! 

Vaknade strax efter 11 såg att Rawan hade ringt ett flertal gånger så jag ringde upp honom där vi pratade lite om vardagen osv, han kanske kommer snart! Blir mycket trevligt :)

Snart blir det att bege sig till vidingsjö för att löpa 7.5km sedan 1h futsal i Ekholmshallen, härligt! Efter träningen blir det middag hos bror :)


Later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0