Bedtime Stories

...

Hej!

Det var ett tag sedan man skrev något här.. Dåligt I know! Men jag har inte haft orken att göra det precis.. Det blir samtigt mindre tid vid datorn för mig än tidigare. Det är ju bara jobbet & fotbollen jag hinner med, jag hinner knappt träffa mina kompisar ens en gång..  

Karwan min brorson som är 11 bjöd mig på Bio i onsdags?, han är ju för gullig. Han ville se Bedtime Stories med Adam Sandler (: Den var bra. Vi fick även sällskap av Ammar och hans lillebror. Efter filmen stack vi till McDonald's och fetade oss. Sedan tog vi taxi hem.. Trevlig kväll måste jag säga. Vi skulle använda Karwan & Nabil till våra "lockbeten", men det gick inte så värst bra haha!
 
Denna vecka har jag jobbat måndag-lördag! Jag är helt slut, så skönt att vara ledig idag! Vad ska man hitta på en dag som denna då? Blir nog bara att slappa med familjen.. Mamma har lagat pizza mums! Så det blir det till frukost, nevars ska ta mig en macka eller något sedan mot eftermiddagen ska jag käka pizzan, så gottit!


Later   

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack :) ååå den filmen vill jag me se hihi :P

2009-02-23 @ 21:48:29
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: mikaela

ja det tror jag får nog bli bio snart :P

2009-02-24 @ 09:46:44
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: mikaela

hehe ja det kanske hade vart trevligt.. det e bara bra med mej sj då??

kram

2009-02-25 @ 18:40:33
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0