Någon att...

...

Jag känner att jag behöver någon, någon att tycka om, någon att längta efter, någon att ha i mina tankar innan jag lägger mig, någon att roa mig med, någon att bygga en framtid med, någon att åldras med, någon jag kan ha barn med i framtiden. Ja, jag vill helt enkelt ha någon att älska. Men den där "någon" kan inte vara vem som helst utan hon måste vara väldigt speciell!

Ja, vissa dagar tänker jag sådär eller rätt ofta faktiskt. Men det är så otroligt svårt för mig att få allt det där, det känns verkligen som om det aldrig kommer att ske. Men någon vacker dag måste väl denne speciella tjejen dyka upp och dela allt kärlek med mig? Jag har svårt att tro det men det är väl bara vänta & se.

Äsch orka tänka på sånt just nu, ska göra Te och titta på tv, hat fint alla te-älskare och ni andra får väl hat bra ni med :)
    
 
Later


Kommentarer
Postat av: Mikiss

lil marris, du kommer hitta den rätta¨^:D

2009-02-10 @ 18:22:56
URL: http://miikiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0