Glad alla hjärtans dag på er

...

Blev utgång igår då, vi firade Peddi som fyllde ganska exakt 18 år. Började med att dra till Ammar för att fixa oss sedan förferre hos Peddi.. Där var vi någon timma sedan drog vi in mot staden & festade till. Det var riktigt roligt, Ramin lärde mig köra maskin (Inte så smart kanske) Blev lugnt med drickandet för min del men desto värre för en annan, behöver jag ens nämna hans namn? Gör det iallafall...Ammar! Blev lite för mkt dricka för hans del så det slutade med att jag ficka ta hand om honom hela natten. Blev kebab-baren i ca 40 min för jag fick inte med mig honom därifrån killen bad mig köpa mat så gjorde jag det sen när jag kom fram till honom hade han däckat.. Vilken kille! Men jag älskar dig ändå gubben vår FSTAQ låt på hemvägen var ändå bäst haha kärlek till oss. *Jävla* Ahmar jävel! 

Vaknade vid 2 tiden där Ammar ringde och ville höra om gårdagen haha, sedan åt jag en frukost med mamma. Efter frullen tog jag bussen till stan där jag köppte 3 presenter, det är ju alla hjärtans dag idag... jag hann inte köpa igår se det blev idag istället. hur som helst så köppte jag varsin nalle till mamma & pappa där det stog "världens bästa mamma" på ena och den andre "världens bästa pappa" och en jättefin tavla till min älskade syster. Dem blev så glada :) Syrran köppte en urgullig nalle till mig. Jag har världens bästa syster! Har varit på 1års kalas nyligen och det var trevligt! Ungen är ju jättesöt.. Jag köppte en jättefin musse pigg tröjja till honom. En god middag och tårta bjöd dem på, vissa andra bjöd inte ens på tårta ehhm Peddi!

Ska spela träningsmatch i morgon med Motala, är så laddad redan nu! Möter Ifk Norrköping borta.
Nu ska jag ta mig en macka börjar bli hungrig igen sedan tv och nanna.

Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag :) 

Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0