Tråkig nyhet

Det var så otroligt jobbigt att vakna idag på morgonen, har ju mina dagar då jag verkligen inte orkar med att vakna på morgnarna, men så tänker jag på att: Äsch, jag kommer bara att ångra mig senare när jag vaknat att jag inte orkat dra till jobbet & tjänat ihop en slant till vardagen.. Jag fick ju min första riktiga lön förra månaden och den var nice! 26e får jag lön igen.. Endel utav pengarna ska mamma & pappa få, måste ju hjälpa dem med.. Resten sparar jag :)

Fick en jättetråkig nyhet när jag väl kom fram till jobbet. Jag blev så himla ledsen, jag bara sjönk ihop.. Det är det som är så himla jobbigt med det här jobbet speciellt när man har en bra relation till personen med. :'(

Har varit & tränat. Kom hem precis.. Jag ska ta mig och käka lite alldeles strax sedan till kfum och latja lite ytterligare boll med Kerar o gänget, ska bli kul...inte träffat dem på ett tag..

Nu ska syrran ha dotorn måste kila, hat fint!

Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0