Tack för en lyckad kryssning

*Fy fan* vilken helg asså, det var ett tag sedan man hade det så himla roligt! Det roligaste & grymmaste var nog när jag och Ammar dansade med bara strumpor på discot, alla bara kollade på oss men vad gör det om man får så många blickar på sig?  Haha, jag tror vi var så igenkända på söndagen efter lördagsnatten då vi verkligen strulade till & hade så skoj.. Detaljer ska vi nog inte gå in på.  Nae men de som frågade var våra skor var svarade jag så här: Vi hade så ont i fötterna och våra skor e så tunga o bla bla.. Men sanningen var att hahaha nej jag ska nog inte säga var våra skor tog vägen.. Fråga Rawan han vet mycket väl! :p Vilken kille, så störd men samtidig underbar.. Beskriver resan med ett ord, glädje!        

Tack Rawan & Ammar för en *jävligt* lyckad kryssning!

Nu måste jag nanna, jag är hur trött som helst, sov 3 timmar inatt sen upp & jobba sedan träna i Motala. Kom hem vid 21 tiden.. Samma sak i morgon. Kommer vara så då jag jobbar att jag går upp vid 06:00 & kommer hem 21:00 Tränar 6 pass nu i veckan dödsjobbigt men dock roligt.. Aja, men god natt på er!

Ps: bilder kommer från helgen, Rawan håller på och flyttar där han bor i sthlm till en annan lägenhet så han har inte så mycket tid.. Men som sagt det kommer =)


Later   

Kommentarer
Postat av: Rawan

tack själv, hahahhahahahhahah bästa var när vi var barfota, jävlar ingen kunde stoppa oss den kvällen, kungar är vi!

2009-02-04 @ 00:35:06
Postat av: Anonym

haha kärlek till oss<3

2009-02-05 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0