Älskade syster

...
(Gammal bild nu är bebisarna snart 2)

Har varit hos min underbara syster idag after the work, tvillingarna sov men vaknade efter ungefär 10 min. Vi lekte jättemycket, jag saknade dem oerhört. Har ju varit sjuk där av att jag inte kunnat dra till dem.. Jennifer blir smittad så lätt så jag vågade inte dra dit på nästan en hel vecka ungefär, men nu så. Syrran lagade middag & det var så gottit! Sen följde syrran med hit för att plugga, hon har hemtenta..hemma hos henne går nämligen inte plugga med 2 söta vargar som sliter sönder allt dem får tag på. En dag så sade syrran en grej: "Mariwan, jag drömde som barn att jag fick tvillingar & nu har jag fått det och jag är så lycklig" Tro mig jag blev tårögd. Hon är mitt allt! Älskar dig så mycket min älskade Kazhal <3   

Nu ska syrran fortsätta med datorn, ha det fint gott folk.. 

Later

Kommentarer
Postat av: Reja

tänk om alla drömmar kunde bli sanna..

2009-01-14 @ 21:05:20
URL: http://onehopee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0