Gym = Underbart

...

Vaknade vid 09:00 & åt en god frukost med mamma sedan var det att dra med Kerar och gymma med laget i Campushallen. Jag var så nöjd med mitt pass idag, kroppen känns hur bra som helst just nu. Jag har tänkt att enbart köra gym i 2 veckor utan någon fotbollspass, vi får se vad tränarna säger  om det men jag tror det skulle vara bra för mig, så jag får träna upp de muskler som jag har lite problem med, tex. ljumskarna & knät.

Vad ska man hitta på idag då? Blir nog att ta det riktigt lugnt, jag spar mig till nästa helg för då ska jag till Sthlm och hälsa på Rawan...blir la riktigt kul! Barcelona spelar senare mot kvällen så det blir att titta på det och äta mina goda ostbågar!

Säger man eller lovar man en sak, då tycker jag att man ska utgå ifrån det...

Nu blir det att käka lunch sedan titta på tv. Ha det fint!


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0