Home sweet home

Då är man hemma i den mysiga staden Linköping igen. Har packat upp det sista nu & jag är så hungrig! Ska ta en dusch snart sedan äta & nanna. Saknat min sköna säng men jag har saknat mina föräldrar mest av allt, kramde och pussade dem jättemyckt när jag kom hem :)

Hur har tiden i sthlm varit då? Underbart värre! Så mycket glädje, älskar Rawans mamma så mycket! Som en extra mamma för mig :) Hennes maträtter ska vi bara inte snacka om, skulle jag ha stanna ett par veckor till så skulle jag nog gå upp 10+ nu tog jag kanske i för mycket men maten är så god att man äter flera måltider om dagen.. 

Kurdfesten var roligt det med, fastän jag hade förväntat mig mycket mer folk osv men det var ändå roligt, man träffade massa trevliga människor osv. Extra trevligt att träffa er, ni vet vilka ni är <3 Så roligt att dansa, Rawan lärde sig rätt snabbt...bra jobbat grabben! Men mindre jobbat att du inte skickar bilderna från helgen! 

Tack Rawan för en underbar helg! 

 
Later         

Kommentarer
Postat av: Rawan

Tack själv, det var jävligt kul:D

2009-01-25 @ 22:57:11
Postat av: Mikiss

tack själv för en bra helg hahahahaha:D

2009-01-27 @ 18:21:16
URL: http://miikiiss.blogg.se/
Postat av: Seyraaaan xan

Tack själv så roligt och se dig!:)

2009-01-28 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0