Ja, jag vill också..


=)
  ..  =)
Så vackra dem är!


Ja, jag vill också...

Sha!

Sjuuuuuuk är jag, usch! Hostig och förkylning...jobbigt jobigt! Men inte så mycket att göra åt. Bara dricka varmt och hålla sig varm. Jag har täcket runt mig just nu och Te:t är snart klart! Åh, jag tror att jag är beroende av te? Att jag är.. På jobbet fixar dem alltid te-vatten till mig. När jag är på ärenden sen när jag är tillbaka i huset så fixar dem allt.. tom håller koppen till mig, behöver alltså bara dricka! Haha störd jag är, nevars sån lyx har jag inte, inte än iaf.. ;) Mikiiiiis bjöd mig på Te & massage igår.. Tack och på återsende haha! En sak till.. Fan vad snygg jag var med Mikis hund! En ytterligare grej, jag & Seb har rekordet i att kissa så många gånger som den snubben gjorde, aså guuuud, det var helt otroligt vid nästan varje sten lr träd så kissade hunden haha jättesöt! 

Spelade cup i måndags i Motala.. Vi kom till final & förlorade mot självaste Åtvidaberg.. Så proffsiga så grymma! 3-0 blev slutresultatet. Alltid lika roligt att möta åff gänget, mkt roligt!

Snart drar jag till sthlm som sagt & åker innan jag får min lön :/ Men har ändå lite sparande sen förra månaden, hoppas på att shoppa lite där med. Jag och Rawan har värsta ideér för festen som vi ska till sen.. Rawan är min bästa vän så ni vet det! Älskar dig vännen och det vet du! 

Later
     


Kommentarer
Postat av: Rawan

hahhahaha längtar som fan, älskar dig med gubben

2009-01-08 @ 18:38:55
Postat av: Reja

bra blogg Marre :)

2009-01-09 @ 15:36:13
URL: http://onehopee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0