Mina ljumskar

...
(En vanlig sommardag med Rawan och ja, den bilden bjuder jag på)

Fick sluta 13:30 idag, har inte slutat så tidigt sedan jag började jobba med mina tanter & gubbar, ja dem är mina! Slutar för det mesta 15:30 eller 16:00 men chefen har nog tänkt till lite pga att jag tränar på kvällarna med. Bästa chefen ever, så hjälpsam & så duktig på sin grej.. Hennes telefon ringer 24/7 om inte 48/7, helt sanslöst! Hon har tyvärr varit sjuk ett tag nu & vi har fått ta hand om alla samtal och det är inte lätt alla gånger men man börjar lära sig att ta det ansvaret med...välbehövligt! Vad underbart! Varför? Jo, jag är ledig hela 2 dagar nu från jobbet. Det behöver verkligen jag, gud så skönt!
 
En bekant till mig tog körkort för några dagar sen, han ringde mig idag efter jobbet & frågade om jag ville hänga med honom på stan. Jag bara: "Sure why not, men tar du med bilen? Självklart säger han.. Vi kör in till stan och där kör han mot rött!? Han letade efter parkeringsplats, jag bara: Där borta och pekade. Men han såg inte och fortsatte gasa, vi kommer till trafikljusen och det är rött, men han missade det och körde på bara.. Det är rött! Sade jag.. Haha som tur var så hände det inget en cyklist kom cyklande men han lyckades hålla ner farten.. Bra början gubben ;) Man lär sig av sina misstag.

Mina ljumskar är helt döda, sån otrolig värk! Det blev för mycket i gymmet i lördags.. Fastän det kändes så bra på lördagskvällen men nu 2 dagar efter så känns det *förjävligt* fast, på träningen kändes det inget men efter så!    
Nu ska Mariwan fixa lite mat.. Ha det underbart mina kära, för det ska jag ha :)

Later


      

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fyfan vilken härlig friss! Vrf har du inte så? Love it..

2009-01-25 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0