Sthlm

Jag ringer när jag är framme i sthlm så svarar han och är helt borta: Vem är det? Juste du är i sthlm! Nahe säger jag. Vilken kille han är, glömde att möta mig och tar sömnen före mig.. Men det gick så bra så, tog pendeln mot honom. Godaste maten hade Rawans mamma gjort. Rawan jobbade tidigt idag så han sov tidigt medans jag försökte kolla på en film men slocknade jag med efter 30 min av filmen. Vaknade kl 12 tog en dusch & åt en väldigt godans frulle! Nu bloggar jag, lyssnar på Usher & inväntar Raworkester. Vi ska dra in mot staden & shoppa! Speciell kännsla när man shoppar i sthlm. Ikväll ska vi ta en fika & bara chilla, kanske ut en stund men vi ska spara krafterna tills i morgon. Läääääängtar! Outfiten för morgondagen är redan klar, bilder kommer :) Min kamera har gått sönder där av inga nya bilder men tålamod.

Så skönt att koppla bort jobbet & fotbollen i några dagar.

Later 



        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0