Red skirt

Sommar
(Saknar sommaren och brillorna)

Blev väckt av Kevin, det fruktade jag faktiskt för innan jag lade mig vid 01:30 tiden. Vid 07:00 ungefär skriker ungen och håller på till ungefär 07:14 sedan somnar jag om och vaknar vid 10 tiden. Hade lovat brorsonen att ta honom till frissan men det var ju stängt när vi väl kom dit. Så jag tog honom in mot staden & frågade om han ville ha ngn klädesplagg lr något men det ville han inte. Så då tänkte jag: 'Om inte han vill så kanske jag vill?' Så frågade jag mig själv om jag ville ha något? Svaret blev: Självklart! Så jag tittade in "Denim Gallery" som ligger i LEO gallerian, rekomenderar den starkt massaer med fina klädesplagg, ganska ny affär, öppnade i oktober. Iaf så såg jag att det var 30-70 % rea. Så jag hittade en jättefin röd skjorta och en fin T-shirt. Brorsonen tyckte också att dem var fina så jag köppte dem. Skjortan tänkte jag ha med en väst, en svart slips, och min underbara kavaj som jag kavlat upp ärmarna på och ett par svarta jeans till det. Dödssnyggt kommer det att bli! Jag bjöd Karwan på McDonald's sedan tog vi 17 hem & nu sitter jag här och inväntar en hemlig sak muhaha!


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0