2009

...

Då var man och shoppade igår då, vad blev de? Jo, 2 par jeans, 2 T-shirtar & ett par skor.. Skorna var dösnygga så som de andra plaggen. Allt var från MQ då. Det var 50% rea på nästan allt i butiken så passa på att dra dit.. Rawan fick lov att hänga med mig och den killen behöver semester! Alltså en hel vecka helt ENSAM så han lugnar ner sig.. Hittade jag ett plagg som jag tyckte var fin och kanske skulle köpa den så tar han plagget ifrån mig och säger "komien Marre snälla" Luuuuuuuuugna dig Ravve! Som sagt, that boy need a vacation!       

2009 började riktigt bra med att Rawan hälsade på och att jag mår "JÄTTEbra" som min bror Ammar brukar säga, komien gubben väx upp asså GUUUUUUD! Bäst är du Ammar jag o du du vet när vi lurar Rawan på livsfarliga saker som när han sprang över isen hahahaha!

 Antigen 22e lr 23e ska jag bege mig till sthlm den helgen kommer att vara så roligt för det är Solna-festen (kurdfest). Jag hoppas det blir av, kommer vara så roligt har inte varit på ngn kurdfest på över ett år I think..

Nu ska jag äta frukost..

Later
 
  


Kommentarer
Postat av: Mickaela

jag är med i sthlm den helgen :)

2009-01-04 @ 13:38:06
URL: http://mickau.blogg.se/
Postat av: Rawan

Hahahahhah aaaa det var ju exakt så, hahah inte en enda av dom plaggen jag köpte som du ens hade i handen:D

2009-01-04 @ 19:51:41
Postat av: Felicia Marthe

Tack så mycket :) God natt!

2009-01-06 @ 23:38:57
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/
Postat av: sofie

grymt snygga kläder på bilden! tummen upp

2009-01-09 @ 21:46:00
Postat av: Ammar

hahah " nee du stannade upp " tyvärr ingen femma till dig hahaha!

2009-01-10 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0