Ja, jag älskar det här!

...

Shaa!

Dagen började med att jag blev väckt av mina päron, när de kommunicerar så hör nog grannarna intill också! Så söta dem är, mina älskade föräldrar! För er som inte vet så heter mamma Fatima & Pappa heter Abdulla.. Hur som helst så åt jag en god frukost/lunch, fixade håret osv sedan begav jag mig till Ljunkan och hälsade på Mikis & Micka så var Tove där med. En vardag med dem 3 är en upplevelse haha, så roliga & så goa! Sedan stack jag Micka o Tove på stan en snabbis och det var kulit, ni har så mycket kläder att välja på och allt är så billigt! Medans vi får leta häcken av oss för att hitta ett plagg som är fint och till ett bra pris.. Blev att springa ifrån sötisarna för jag såg min buss åka och jag skyndade mig för att hinna och det gjorde jag, åkte till berga för att hälsa på min syster men de var inte hemma. Jag var så himla nära att snubbla på trappan på väg dit, men jag säger ju det till dig Micka att jag har bra balans hihi! Jag besökte ändå dem lite senare för jag saknade tvillingarna jättemycket! 

Ska jobba 7 till 16 i morgon sedan tar jag bussen kvart över 6 mot sthlm! Längtar så himla mycket.. Rawan ringde tidigare idag och frågade om jag ville på kryssning med dem den 31a, jag tackade självklart ja, så kul det ska bli det med! Ja, jag älskar det här!        

Nu ska jag packa inför min lilla mini semester haha pusselipusspusss!


Later

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Bästa Mariwan :)

2009-01-22 @ 23:50:35
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0