Skönt med lite ledigt

Jätteskönt att vara lite ledig nu några dagar framöver, en liten semester kan man nog kalla det för. Vaknade vid 10 sedan somnade jag om och vaknade vid halv 3 så skönt att kunna sova igen, förut när det var skola så kunde jag knappt sova något...blev ungefär 2 timmar per dygn, allt tänkande och deppande gjorde så att sömnen min försvann men nu har den hittat tillbaka sen några månader :) Ingen jobb idag alltså men träna gjorde jag & det gick hyfsat dock jobbigt med löp efter träningen men välbehövligt för serien sen..
 
Lagade mat efter träningen & nu tar jag det lugnt med film. Det är paus nu så jag passade på att blogga lite :) Så sugen på te ska springa nu och koka lite vatten innan filmen börjar igen så hej på er <3  

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0