Sjuker..

Kevin & Jag
 (Söta Kevin & Jag)

Lördagkväll och jag är fortfarande sjuker, varit sjuk i ungefär 2 veckor nu, träligt värre! Inte rört en boll sedan cupen i måndags, saknaden är stor efter den runda bollen men snart är jag fit for fight igen. Det är nu 99 dagar kvar tills första seriematchen. Ja, jag älskar att räkna ner! Vi möter "KB Karlskoga FF" många nya lag i vår division så det ska bli roligt att åka till städer som man inte varit i. Och snälla min skapare låt mig vara skadefri så jag alltid får stå där på det gröna och sparka den underbara bollen med mina svarta nike skor..

Skaffat mig en almenacka nu, kände att jag behövde det. Börjar bli lite demens nämligen, nej då! Men skönt att skriva ner allt liksom så att man slipper ha allt i hjärnan, nu kan man typ koppla bort allt och fokusera på annat, haha ni förstår säkert om inte så kan ni jättegärna höra av er till mig på 073...... Haha störd? Javisst! 

Brorsan och hans familj kom för en stund sen och de ska natta här, trevligt! Men snälla Kevin väck mig inte i morgon tidigt på morgonen på min lediga dag please! 

Later    

Kommentarer
Postat av: Reja

aaw har du blivit pappa? jäätte jätte gulligt, du passar i rollen haha :D

2009-01-12 @ 22:20:52
URL: http://onehopee.blogg.se/
Postat av: karvan

haha söt du är då, zizou <3

2009-01-17 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0