Girl, what's your name?

Mötte en gubbe i korridoren på jobbet.. Hej på dig, varför är du här ute i korridoren för? Sade jag.. Nae du vet, jag hittar inte min fruga sade han. Nej men då ska jag ner till matsalen och leta efter henne, så gjorde jag det men hon vara inte där. Gick tillbaka till deras lägenhet, så sa jag till honom att hon inte var där nere, då sade han: "Nej men hon var på sitt rum, jag glömde bara att kolla där" Hahaha så himla skön! Jag älskar mina tanter & gubbar mest av allt, kärlek till er <3

På bussen på väg hem, var jag så sömnig att jag nästan skallade någon som satt framför mig.. Jag var så otroligt trött precis som en bebis när dem vinglar sittandes och håller på att somna... Precis så var det, jag vinglade fram & tillbaka sedan somnade jag någon tiondels sekund och höll på skalla någon som satt framför mig, 10cm ifrån ungefär. Haha så roligt om jag hade gjort det. Så pinsamt det skulle va, vad skulle jag säga? Rawan hade nog svimmat i de läget, människan hanterar inte sånna situationer. Puss, snart ses vi & vi ska på 2 Rebandan!       

Hur som helst, när jag kom hem så kollade jag på Vänner, Fresh prince i bel air och that '70s show. Sedan somnade jag & vaknade vid 21:00 Nu sitter jag här framför datorn & lyssnar på Usher - What's your name, Chris Brown - Froze & Ne-Yo - What's the matter!

Later   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0