Kurdfest!

Vad är klockan Rawan? Haha, vi är så stolta över våra nya klockor. Bilder kommer! Gårdagen var så roligt, började med att dra på staden blev bara en halvtimma där (för han är så otroligt seg) sedan fetade vi oss på McDonald's därefter stack vi till 'Karlberg' & spelade biljard och tog några kalla. Vi fick vänta ungefär 1.5h för biljarden det var segt som *fan* men kul hade vi trots allt. Vi räknade hur många blickar vi fick mot oss haha så synd om oss sedan letade vi upp likheter med folk som vi känner och vi hittade en kopia på en kompis. Kom hem gjorde vi vid midnatt & jag fixade världens macka sen när jag gick upp vid 02:00 tiden och inte kunde sova för en speciell människa gjorde massa grejjer när han sov haha vilken kille! 

Snart är kurdfesten i Solna! Vi ska ta snart & äta sedan fixa oss, det finns bara en stor spegel här och lita på att vi kommer att slåss om den, det gjorde vi igår men denna dag är speciell för det är typ rawans första kurdfest och jag jag har inte varit på någon fest på typ 1 år om inte mera så stackars spegeln som får stå ut med oss ;)

Ha en riktigt underbar kväll för det ska jag & Rawan ha :)


Later            

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar tack så jättemycket! kika gärna in igen ;) kramar!

2009-01-24 @ 18:42:04
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar va härligt! :) va glad jag blir! kram på dig!

2009-01-25 @ 16:50:23
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0