Kryssning

Vilken otrolig träningsvecka för min del! Mycket jobbiga träningar, men det var länge sedan jag kände sån lycka på kvällarna innan jag lade mig.. Den runda bollen utför så mycket glädje, men att få den perfekta glädjen måste man kämpa hårt & satsa helhjärtat på allt som har med fotboll att göra..

Blir att åka till sthlm 07:55 därifrån på kryssning som sagt. My first time, så det får la bli roligt då, det får man ju hoppas på att det blir. Ammar har redan åkt dit, vilken kille...han sade inte ens till när han åkte så då får jag ta och sitta helt alone utan sällskap.. Nevars ska inte klandra dig gubben, jag tänkte lite fel, först skulle jag också åka nu idag fast en bekant till mig skulle komma till linköping & denne kom men det hände något så vi kunde inte ses så ja det är väl lungan bara jag kommer iväg nån gång och snart så, om ett par timmar. Rawan värm plattången tills jag är framme, viktig som attans, don't forget that!
 
Snart ska jag nanna, men först ska jag ta fram lite kläder som jag ska ha på mig i morgon. Ha en trevlig helg :)

... (Mot karlberg & vi fulade oss lite)

Later
       

Kommentarer
Postat av: Reja

så kuul :)

2009-02-01 @ 20:46:35
URL: http://onehopee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0