Jobba, träna & sova.

 
  
(Bilder ifrån helgen i sthlm)

Dålig uppdatering, I know! Har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn så mkt på sistone. Så mycket jobb & så mkt fotboll! Har verkligen varit: Vakna..jobba..träna..äta sedan sova i några dagar nu. Men jag älskar't! Varit ledig idag ifrån allting och jag bara kopplar av, så skönt. Jobbar i morgon till 15:30 sedan till Motala och träna. Jättetuffa träningar och det behöver jag.. Styrkan på träningarna är inte min starka sida direkt men jag gör så gott jag kan. Men däremot löpning och konditionen är en av de bättre egenskaper jag har som fotbollsspelare :)   

På lördag åker jag till sthlm igen därifrån dra på kryssningen som jag, Ammar, Rawan & hans familj ska på. Kommer att bli så roligt! På söndagkväll kommer jag hem. Efter det så ska jag satsa helhjärtad på fotbollen, det gör jag nu med men ska göra det extra mycket när jag återvänder. Missar lördagens gym men det ska jag ta igen nu ikväll.

Ena stunden är det du & ena stunden är du någon annan...


Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

tightare byxor än min tjej förfan:O

2009-01-29 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0