Vad gör man inte för fotbollen?

Sommar :)

Vad gör man inte för fotbollen?
Just det! Klockan var 23:00 på söndag & då frågade Kerar mig om jag ville dra till lambo och spela fotboll? Svaret blev hmm, jag ska jobba i morgon...måste upp halv 6 och är sjuker. Är det värt det frågade jag honom och han sade: "Vad gör man inte för fotbollen bror?" Jag brydde mig inte om att jag var sjuk eller om min sömn skulle förstöras så jag bestämde mig för att spela. Det var jätteroligt men vi spelade bara 1 timma ungefär sedan drog vi hem, tog en dusch väckte säkert alla grannar för jag älskar att sjunga på nätterna haha nevars skämt o sido.. Efter duschen så låg jag bara i min säng och kunde självklart inte sova. Sov 1h ungefär sen var det bara att klä på sig, borsta tänderna och bege sig til berga för att ta 1an mot skäggetorp. Jobbet gick bra och vi hade så skoj! Efter jobbet åkte jag hem för att packa, hann inte ens äta. Japp livet är tufft! Dags för träning, som jag sade så var det ett tag sen jag tränade pga förkylningen & hostan. Är inte frisk ännu men min botemedel för all sjukdom är fotbollen :)

Just nu har jag täcket runt om mig, te-koppen i siktet och halsduken runt halsen och tar del av denna underbara text...

Döm inte all det du ser.
Tro inte allt det du hör. 
Och säg inte allt det du vet.
 


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0