Varma mackor

Försov mig idag men snabbade ändå upp det hela så jag kom bara 10 min försent till jobbet men det var ingen fara. Blev sent inatt..

Usch! Hostandet går aldrig över ju? Tränade idag men alla tyckte att jag ska vila lite till. Jag får nog lyda dem så att det inte blir värre, men förkylningen har gått över nästan helt tycker jag.. Träningen gick förövrigt bra, det var första träningen för mig ute. Kunde så klart inte löpa efter träningen med grabbarna eller jag var faktiskt sugen att göra det med Stefan tyckte jag skulle skita it, så då gjorde jag det..

Nu fixar jag varma mackor och ägget kokar för fullt och måste nu se till att mackerna inte bräns. Åh jag vill lära mig laga mat, stackars mig men snart så ska jag ta några kurser... ;)

Later

Kommentarer
Postat av: Reja

Koka ingefära och drick upp det även fast det inte smakar något vidare men det hjälper direkt mot förkylning osv :)

2009-01-18 @ 13:11:36
URL: http://onehopee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0