Älta

Sha!

Andra dagen hos Ahmed här i Älta. Vilken underbar helg vi har haft, vi använder grillen till frukost, lunch & middag...ta kvällsmat om du vill också! Haha, vi har skrattat så otroligt mycket.. Ammar med sina miner, Peddi med sina fjortizfasoner, Ahmed med sina filosofiska ord :P & slutligen jag med min otroliga kärlek till grabbarna fast bemötandet av kärleken är inget vidare från grabbarna haha vilka killar.. Vi har tagit en massa himla kort, de tar aldrig kort på mig :( (Haha) Laddar upp bilderna när jag kmr till lkpg igen. Ahmeds systemkamera är min bästa vän! Rawan har ledigt från mån-fre som sagt då ska vi ha mer än roligt! En dag med oss grabbarna är en upplevelse. Underbar semester! 

"Det är sommar och grabbarna glider"



Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0