Beep-test

..

Sha!

Hade Beep-test igår på träningen jag fick 14.4 det är sjukt jobbigt ska ni veta! Krångligt att förklara så ni får ta reda på det själv om ni inte redan vet vad testet går ut på menar jag muhaha! Blir mer träning i morgon då vi har 2pass! En på morgonen kl 9 sedan en på kvällen vid halv 6. Älskar att ha 2 pass på dagen man känner sig som en proffs :P

Idag har jag varit helt ledig från både fotboll och jobb helt otroligt skönt! Sov vid 11 tiden och vaknade vid 11 tacka bara min säng för det. Åt frukost sedan platta mitt hår och begev mig till Ammar för att sedan dra till staden för shopping! Ammar köppte ett linne från Carlings & en tröja från Denim-store. Jag köppte världens finaste kavaj från MQ Rawan kommer dö för den! Gubben du kommer verkligen dö för den! Sedan en likadan tröja som Ahmars.

Jag avgudar Ammar för en grej! Gubben ta vara på den här chansen, den kommer nog aldrig tillbaka!


Later

Kommentarer
Postat av: Ammar

haha men marre du skulle inte säga nått ju :P



jag ska njutaaaa av de här de e inte ofta du avgudar mig haha!

2009-07-02 @ 00:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0