Chill kväll

...

Dagens outfit:

  • Halsduk H&M, Klocka Memphis 
  • Linne Emilio, MQ 
  • Tröja H&M
  • Jeans Acne, Solo 
  • Converse


    Jobbig dag på jobbet idag, mycket trötthet och vi fick en tråkig nyhet. På morgonen var det värst då jag fick va larmansvarig, fick springa som en *idiot* fram & tillbaka får tant till tant, men så är det på morgnarna då många behöver hjälp med diverse saker som de inte riktigt klarar av själva, jag vet vad jag har och vänta mig mot mina slutliga år i livet.

    Hänt mer idag? Efter jobbet tog jag bussen hem och vilade lite sedan var det att börja fixa sig & bege sig till staden och spela lite biljard med Ammar och Peddi (där man självklart vann) Efter det stack vi mot 55:an och chillade lite där, trevligt trevligt! Haha, jag var på toa där sedan när jag kom ut så stog det två tjejer där jag gick förbi och de sade "Hej där" jag log tillbaka, men inte räkte det! Utan de bara "Nahepp" Liksom jag tkr att det bara kan räcka med att man bara ler tillbaka utan att säga hej? Kanske inte alla gånger men ibland? Aja, Peddi tog sedan bussen hem medans vi var duktiga och promenerade hem.

Later


Kommentarer
Postat av: Seherlicious

men stor dissarn ;)?

2009-07-30 @ 23:31:57
URL: http://seherbudak.blogg.se/
Postat av: Mariwan

Nej nej, jag är ingen sån :)

2009-07-31 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0