Förlust

..
(Jag saknar verkligen mitt långa hår!) 

  • Skjorta Emilio 
  • Slips H&M
  • väst H&M

    Sha!


    Träningsmatch mot Brage. Blev en förlust med 2-0 usch! En av mina sämre matcher men som tur var så var det bara en träningsmatch. Vi var dåliga & de va bra. Nästa helg drar serien igång igen & vi ska möta Öster. Kul ska det bli! Har hört att de har en mäktig publik med mycket folk & mycket hets på läktarna, sånt jag gillar! Ska man hitta på ikväll då? Några av mina kompisar ska ut, lite småsugen faktiskt, var ett bra tag sen.. Blir ändå lugnt om jag drar ut för fotbollen har ju som sagt dragit igång igen, antigen det eller så ska jag dra o vara barnvakt åt syrrans vargar för hon skulle kanske till en kompis. Aja får klura ut vad jag ska göra sen efter maten, blir kyckling & ris love It <3  

    I can feel the raindrops
    slowly falling
    and they calling for
    they keep calling for
    my knight in shining armour
    come and save me
    cause im drowning in pain..  

    Ne-Yo - Empty frames <3


    Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0