Ja, jag älskar mitt jobb.

...
(En bild från sthlm. Jag, Sanaz & "farlige" Rawan)

Tuff dag med både jobb & fotboll!

Dagen har ändå bjudit på mycket roligt. Jag älskar mina tanter! De har så mkt humor de äldre, jag tycker att de blir som bebisar igen när dem blir så gamla. Man går till jobbet och är jättetrött och så säger en tex "gud vad fint hår du har, önskar att jag hade sånt tjockt svart hår" man blir liksom hur glad som helst! Jag kallar mina tanter för brudar, så alltid när jag går förbi när dem sitter och har sig så ropar jag: Nae men shena budar! De blir så glada av att man bara säger hej och klappar om dem på ryggen. Tänk er att ngt sånt litet kan förgylla ens dag, jag försöker alltd sätta mig ner vid dem och växla några ord när jag har tid. För att när de äldre har ett leende på läpparna får jag en speciell kännsla Ja, jag älskar mitt jobb!

Efter träningen drog jag hem till min bror på middag! Åt hur mkt som helst, sedan fick jag med mig en matlåda tills imorgon då jag både jobbar & tränar igen. Underbart! Vad skulle jag göra utan fotbollen och jobbet? De som bara är hemma och inte gör ngt måste må hur dåligt som helst?


Later

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet hur kul det kan va att jobba med gamla, vissa är störtsköna! :)

2009-07-30 @ 21:14:44
Postat av: Mariwan

Hihi, precis! :)

2009-07-30 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0