Kan lycka mätas?

..
(En bild från förra gången jag var hos Rawan, kolla hur stökigt han har det, usch!)

Hej!

Jag har jätteont i halsen! Gör ont när jag sväljer. Ska snart äta sedan dricka te. Är fortfarande hos Rawan i haninge, han och Ammar är och klipper sig, Peddi sitter och spelar & jag sitter här vid datorn och lyssnar på Lil Wayne. Jag tänker också lite för mig själv om lyckan kan mätas? Man är ju aldrig nöjd med det man har utan man vill alltid ha bättre & bättre och aldrig är nöjd! Blev väckt av ett samtal från en vän som handlade mycket om det.. Så jag började tänka på det, helt sjukt att människor som har det hur bra som helst (de liv som "vi" drömmer om) är inte nöjda.

Jag måste bara säga att semestern har varit underbart! Men jag saknar min familj, fotbollen & jobbet väldigt mycket. På måndag börjar vanliga livet igen med mycket jobb och träning. Längtar :)

Vad ska vi hitta på ikv? Vi ska till staden, ta en fika och spela biljard eller ngt liknande. Igår shoppade jag & Rawan i "handen" Jag köppte en jättefin vår/höst jacka från MQ & en jättefin tröja från H&M. Ravve köppte en likadan tröja, 2 linnen och en plånbok från "Bläck" väldigt fin. Nu ska jag käka så ni får ha det underbart!


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0